Известие

Collapse
No announcement yet.

1.8 8к голям разход

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Значи маркучетата ми се видяха в ред... А и тоя проблем си е от край време. Била е и на диагностика ама знам ли вече... Започвам да си мисля, че проблема е или в дебитомера (въпреки че не забива муцуна и си върви добре) и евентуално горивен филтър с това омирисване в купето! А, да спомена, защото забравих, докато карам и мина на неутрална скорост в движение оборотите падат на 500-600 така докато не спра на място. Това ме навежда на мисълта, че имам някакъв сериозен проблем със смесите най-вероятно... По-богата смес и повечко въздух, знам ли ?!?!?
    Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение
      Значи маркучетата ми се видяха в ред... А и тоя проблем си е от край време. Била е и на диагностика ама знам ли вече... Започвам да си мисля, че проблема е или в дебитомера (въпреки че не забива муцуна и си върви добре) и евентуално горивен филтър с това омирисване в купето! А, да спомена, защото забравих, докато карам и мина на неутрална скорост в движение оборотите падат на 500-600 така докато не спра на място. Това ме навежда на мисълта, че имам някакъв сериозен проблем със смесите най-вероятно... По-богата смес и повечко въздух, знам ли ?!?!?
      Маркучите ги провери на работеща кола или?
      ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


      Renault Megane II Grand Tour-2004г

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение
        Това ме навежда на мисълта, че имам някакъв сериозен проблем със смесите най-вероятно... По-богата смес и повечко въздух, знам ли ?!?!?
        При положение, че нямаш ламбда е нормално да имаш проблем със смесите
        А за да има изпускащ маркуч в купето няма да се стои от мирис на бензин.
        Може да си погледнеш и свещите.

        Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
        Смених филтъра, и явно съм сложил някакво калпаво менте, защото само след месец започнаха проблемите. Разхода не се качи много, но започна адски да мирише на бензин колата - и то най-вече като спра на светофар след някакво напъване...
        Ти все пак погледна ли да не би да има някакво сълзене от филтъра? В зависимост от какъв материал са уплътнителите, може да е трябвало да се откалят при смяната.
        Alfa Romeo 155 1.8TS
        Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

        Comment


        • #19
          Пичове, поразрових се и видях за тази самодиагностика и го пробвах ! Получи се от първия път и излезе код 1-2-2-4 на което пише heated lambda probe - не знам как да си го преведа, смисъл heated-прегоряла ? Помооощ, колеги
          Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение
            Пичове, поразрових се и видях за тази самодиагностика и го пробвах ! Получи се от първия път и излезе код 1-2-2-4 на което пише heated lambda probe - не знам как да си го преведа, смисъл heated-прегоряла ? Помооощ, колеги
            http://clubalfaromeo.com/forum/showt...0%E8+%E2%E0%F1
            Ето тук са списъка с грешките!

            Иначе твоята е за подгрева на сондата. Има бушон и реле под дебитомер-а за това.
            А ако изчакаш по времето на мигане на лампата, трябва да ти покаже и други записани грешки, не само първия код. Ако няма други записани, ти повтаря този който вече си видял.


            Даването на газ, води до пристрастяване!
            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
            Volvo V50 2.0D by RuBig

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
              http://clubalfaromeo.com/forum/showt...0%E8+%E2%E0%F1
              Ето тук са списъка с грешките!

              Иначе твоята е за подгрева на сондата. Има бушон и реле под дебитомер-а за това.
              А ако изчакаш по времето на мигане на лампата, трябва да ти покаже и други записани грешки, не само първия код. Ако няма други записани, ти повтаря този който вече си видял.
              Да, колега изчаках, но уви! Само това светна 3 пъти подред и се отказах да чакам за още Най-вероятно ше я сменям, защото не се търпи това !
              Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

              Comment


              • #22
                Каква е цената на нова Ламбда?
                Alfa 155 1.8 TS 8V 129 hp '95 ....ех

                Alfa 156 SW 2.4 M-Jet '04

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от DJ Vladic Покажи съобщение
                  Каква е цената на нова Ламбда?
                  Значи тази, която я купих днес беше около 180 лв. но ми направиха намаление и я взех за 140 лв. Да подчертая- НЕ Е НА БОШ !!! Сложих я и след има няма минутка-всичко заспа ! Лампата на инжектора угасна, спря да мирише на бензин в купето, отзад спря да хвърля гадости през ауспуха. За разхода - все още не мога да го засега с точност. Остана само един казус-защо ми падат оборотите на неутрална в движение. Сега, като че ли е по-добре от преди това сега държи 600-700 оборота но пак е неприятно!

                  П.С: Сондичката е на EPS, до колкото разбрах.
                  Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                  Comment


                  • #24
                    Може да падат от моторчето за празен ход.
                    Alfa 155 1.7,1.8 ex
                    Alfa 166 2.4 3 ex
                    155 1.8 MY 95 sport

                    Comment


                    • #25
                      Аха, благодаря. Апък на мен винаги са ми на 750 обороота на празен ход. И интересно, когато я паля, понякога първите секунди пригасва мотора.... т.е. ''прът, прът, прът'' на около 500 оборота. И след това се оправя. Това само когато е студена и е стояла повече от 20 ч непалена! Това май се дължи на бедна/богата смес. Която се определя от Ламбдата или дебитомера, или съм в тотално грешна посока. Поправете ме ако е така.
                      Alfa 155 1.8 TS 8V 129 hp '95 ....ех

                      Alfa 156 SW 2.4 M-Jet '04

                      Comment


                      • #26
                        Оправих проблема с оборотите. Така и така съм се хванал да правя студен въздух с термо щит и филма е страшен, защото импровизирам много и свалих филтъра и просто от люпобопитство реших да хвърля око на дебитомера! Гняс, ама ти казвам, черно! Пръста ми потъна вътре в гняс... Реших да го сваля и да го почистя с контактен спрей ! Много внимателно почистих и датчика на дебитомера. Когато сложих всичко по место, проблемите изчезнаха, сега в движение на инерция колата стои на 1000 или малко под 1000 оборота, много по-добре е. А тая гняс най-вероятно се дължи на "хубавия бензин" който наливаме в автомобилите си
                        Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                        Comment


                        • #27
                          Стига бе...откъде па гняс в дебиломера....там не минава нито бензин, нито гадните маслени пари... Баси! Поне си го оправил де, и нащракай после кат избарате еър интейка!

                          п.п. Мини си земеш тръбъта!
                          Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
                          Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
                          BMW 328i

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение
                            Оправих проблема с оборотите. Така и така съм се хванал да правя студен въздух с термо щит и филма е страшен, защото импровизирам много и свалих филтъра и просто от люпобопитство реших да хвърля око на дебитомера! Гняс, ама ти казвам, черно! Пръста ми потъна вътре в гняс... Реших да го сваля и да го почистя с контактен спрей ! Много внимателно почистих и датчика на дебитомера. Когато сложих всичко по место, проблемите изчезнаха, сега в движение на инерция колата стои на 1000 или малко под 1000 оборота, много по-добре е. А тая гняс най-вероятно се дължи на "хубавия бензин" който наливаме в автомобилите си
                            " А тая гняс най-вероятно се дължи на "хубавия бензин" който наливаме в автомобилите си" или на хубавия пушек от вентилацията на картера....
                            Дебитомера отваря ли го или му почисти само сензора за постъпващия въздух!?
                            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                              " А тая гняс най-вероятно се дължи на "хубавия бензин" който наливаме в автомобилите си" или на хубавия пушек от вентилацията на картера....
                              Дебитомера отваря ли го или му почисти само сензора за постъпващия въздух!?
                              Прав си , той същност смуче, следователно си прав. Целия дебитомер почистих, смисъл със контактния спрей обилно напръсках и почистих тоалетна хартия... Естествено внимавах да не попадне вътре А иначе, тая процедура с почистването я извърших около 4-5 пъти и изхабих цялото руло, но нещата при мен наистина се оправиха !

                              П.П : Жоре, ще направя тема с интейка, да ти покажа какъв фланец си измайсторих !!! След малко ще пробивах с боргията
                              Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                              Comment


                              • #30
                                Каква марка е тая сонда за 180лв ? Универсалната на Бош е 172лв,а оригиналната към 210 по-спомен. Фланци се продават точно като за наще дебиломери 25-30лв

                                Comment

                                Working...
                                X